Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 10 View Live

Clik here to view.

Annapurna kör – 15. nap – 25,5km, 4076m – A Tilicho-tónál, 5000m felett!

2012.05.28. – hétfő Egy másik bolygón Ó, te jó ég, micsoda napunk volt! Ugye fent ébredtünk négyezer méter felett, egész pontosan 4067m-en a Hotel Tilicho Peak nevű vendéglőben. Én az éjjel háromszor...

Annapurna-kör – 16. nap – 11,7km, 4000m – A Tilicho Peak Hoteltől Yak Kharkáig

2012.05.29. – kedd Lusta reggel, késői indulás Előre elnézést kérek, mert a mai képek nem a legjobb „megvilágítást” kapták, mert csak délután kettőkor sikerült elindulnunk. Reggelre nem állítottunk...

Annapurna kör – 17. nap – 9,9km – 4850m – Yak Kharka – Thourng High Camp

2012.05.30. – szerda Az Ercu Gumbu – Aranyláz a Himalájában Tegnap nagyon elkalandoztam és a „leglassabb tehénről” írtam, ahelyett, hogy elmeséltem volna, milyen látvány fogadott minket, amikor...

Clik here to view.

Annapurna kör – 18. nap – 16,3km, 3594m –Átkelés az 5416m magas Thorung La hágón

2012. május 31. csütörtök Napfelkelte a High Campben, 4850 méteren Az éjszaka folyamán valamikor éjfél körül kimentem pisilni a szobánkkal szemközt lévő budi épületébe. Amikor felnéztem az égre,...

Annapurna kör – 19-20. nap – 11km, 3594m, 2866m – Muktinath, Jharkot és Kagbeni

2012. június 01., 02. – péntek, szombat Egy pihenap Muktinathban Muktinath jelentése: „A hely, ahol lemérheted a hátizsákod súlyát”! :) Legalábbis számunkra ezt is jelentette, mert találtunk egy...

Clik here to view.

Annapurna kör – 21-22. nap – 15,8km, 2646m – Kagbeni, Marpha és az egy éves...

2012. június 03., 04, – vasárnap, hétfő Kietlen kősivatag a folyómeder Kagbeniből nehezen indultunk el, de végül csak a hátunkon volt a hátizsák, és sétáltunk kifelé a faluból. Amint elhagytuk a zöld...

Annapurna kör – 23. nap, 20,8km, 2516m, Marpha – Lete

2012. június 05. kedd A Kali Gandaki kalandosabb oldalán Micsoda napunk volt! Nem indult könnyen és nem indult korán, mert tegnap nagyon ellustultunk az évfordulónk megünneplése alkalmából. Igazából...

Annapurna kör – 24-25. nap – 26,1km, 1230m – Letétől Tatopani-ig

2012. június 06, 07 – szerda, csütörtök Fáradt reggel Reggel Letéből ahogy azt sejteni lehetett, megpillantottuk az Annapurna I 8091m magas csúcsát, ám ehhez nagyon hunyorítanunk kellett, mert a nap...

Clik here to view.

Annapurna kör, 26-27. nap – 18,3+25,5km – Tatopani – Ghorepani (Poon Hill,...

1600m fölfelé! Tatopaniból korán indultunk tovább, mert tudtuk, hogy hosszú út vár ránk ezen a napon. Konkrétan 18km és 1600m szintemelkedés, mindez a teljes menetfelszerelésünkkel, teli...

Túrázz Te is az Annapurna körül! –Összefoglaló

A bátyám kérdezte, hogy mi kell ahhoz, hogy ők is ilyen helyen túrázhassanak? Ez a bejegyzés most Neki szól, és mindenkinek, aki komolyan gondol egy nepáli látogatást. Addig is amíg álmodoztok és...